Reklamace a vrácení
Něco se pokazilo? Chcete vrátit objednávku nebo reklamovat poškozené či vadné zboží? Reklamaci i vrácení zboží máte u nás ZDARMA.
Jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží?
Pro reklamaci nebo vrácení zboží nám zavolejte na číslo 607 940 681, zašlete e-mail na info@espeon.cz nebo vyplňte on-line formulář. Reklamaci a vrácení vyřešíme obratem.
Kolik dní mám na reklamaci a vrácení zboží?
Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od převzetí nebo vrátit do 14 dní od obdržení Vaší objednávky.
Budu platit za reklamaci a vrácení zboží?
Reklamace a vrácení zboží je ZDARMA.
Mohu reklamovat a vracet již otevřené balení?
Reklamaci a vrácení podléhají pouze nerozbalené krabičky s jednorázovými rukavicemi.
Jak zabalit reklamované a vrácené zboží a kam ho poslat?
Zboží zabalte do jedné krabice. Krabici se zbožím řádně zalepte. Balík nemusíte nijak označovat ani do něj vkládat dokumenty. Další postup se liší podle původně zvolené dopravy. U dopravce GLS vyčkejte na vyzvednutí kurýrem, který Vás bude kontaktovat. U Zásilkovny balík předejte osobně na jakékoliv pobočce se službou Reklamační asistent, obsluze nahlaste kód: 91720551. Seznam poboček ve Vašem blízkém okolí naleznete zde.
Jak dostanu peníze zpět?
Peníze za reklamované nebo vrácené zboží Vám vrátíme způsobem, který jste si zvolili pro původní platbu za zboží do 14 dní od prvního dne reklamace nebo vrácení.
Více informací k reklamacím a vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.